Identitet komunikacijske discipline u Hrvatskoj

Dana 3. travnja 2014. u 17 sati u prostorijama Društva sveučilišnih nastavnika (Hebranova 17) u Zagrebu održana je rasprava o tim i drugim pitanjima povezanima s razvojem istraživanja medija u Hrvatskoj. Uvodno izlaganje održale su prof. dr. sc. Zrinjka Peruško i Dina Vozab s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu. Autorice su predstavile dio svojeg istraživanja intelektualne i institucionalne povijesti discipline komunikacijskih i medijskih studija na temelju analize sadržaja članaka koji se bave temama u polju komunikacije u relevantnim znanstvenim časopisima u Hrvatskoj.

Medijska istraživanja i komunikacijska disciplina pripadaju najmlađim društvenim znanostima koje svoj akademski razvoj u Hrvatskoj započinju 1960-ih godina osnivanjem studija novinarstva. Osim pod okriljem novinarstva, razvijale su se i u području informacijskih znanosti. Prvi specijalizirani medijski časopis počeo je izlaziti 1990-ih otvaranjem novih odsjeka novinarstva i komunikologije na hrvatskim sveučilištima. Interdisciplinarnost i multiparadigmatičnost utječu na složenost identiteta discipline i u međunarodnom kontekstu. Ta je složenost prenesena u hrvatska medijska istraživanja, koja su također okarakterizirana niskom razinom institucionalne utemeljenosti, razjedinjenom znanstvenom zajednicom i nedostatkom snažne vlastite tradicije.

Zapisnik:

03.4.2014.

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

%d bloggers like this: